Online schoenen winkel

 


VAN GEDACHTE VERANDERD?


ANNULEER OF RETOURNEER JE BESTELLING

Download het retourformulier

RETOUREN



Zijn je artikelen helaas niet naar wens? Geen probleem!
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig mag nadenken over je aankoop. Ben je niet tevreden of past het niet,
dan mag je binnen de zichttermijn en indien de artikelen in goede staat zijn, de artikelen naar ons terugsturen.

Retourvoorwaarden

  • Op artikelen die je koopt bij OnlineSchoenenWinkel.nl of SchoenenOutletOnline.nl geld een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

    Meerdere artikelen in één bestelling? Dan heb je wellicht geluk: Het is namelijk bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je als consument alles hebt ontvangen. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij als consument altijd recht hebt op de maximale zichttermijn.

  • Het artikel zit in de orginele verpakking en is onbeschadigd (voor zover mogelijk).

  • Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het label of de sticker zit er nog aan (voor zover mogelijk).

  • Artikelen die je niet kunt retourneren:
    - Cadeaubonnen en kaarten

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Je kunt je bestelling (of een deel van je bestelling) binnen 14 dagen retourneren. Het stappenplan beschijft duidelijk hoe de artikelen geretourneerd moeten worden. Lees snel verder:

  • De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd. Voor eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een of andere wijze hebt gebruikt dan dat je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Hier kunnen kosten aan verbonden zitten.

  • Vul jouw contactgegevens, ordernummer en reden van retour (optioneel) in op het retourformulier dat je hier kunt downloaden (en indien gewenst digitaal kunt invullen). Je kan voor het retourneren ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping maar je bent hiertoe niet verplicht.

  • Afgeven of verzenden van het pakket:

    • Lever je pakket in in onze winkel. Je kunt je pakket afgeven in onze winkel aan de Kerkstraat 10, 5411CL Zeeland. De kosten voor het zelf afgeven van het pakket in onze winkel zijn gratis.

    • Lever je pakket in bij een postpunt. Knip het adres op het retourformulier uit en plak dit duidelijk zichtbaar op jouw retourpakket. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen. De kosten voor het verzenden van het pakket kunnen verschillen per postpunt. Via PostNL zijn dit de meestvookomende kosten:

      Brievenbuspakket: €3,95
      Postpakket: €6,95

      Als je jouw pakket bij een postpunt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt.


  • Lever jouw pakket in bij een postpunt en bewaar het bonnetje met Track & Trace code tot jouw retourzending is verwerkt. Het retouradres staat op het retourformulier. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zonnenberg Schoenen niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs.

  • Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen zo spoedig mogelijk van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we alle producten of het verzendbewijs van de retourzending ontvangen hebben. Als een product is gebruikt of beschadigd is kunnen wij de kosten voor de waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

  • Na het verwerken van jouw retourzending ontvang je direct bericht van ons doormiddel van een e-mail. Het aankoopbedrag word altijd teruggestort via een bankoverschijving. Dit gebeurt binnen 4 tot 7 werkdagen.

  • Ons retouradres is als volgt:

    ZONNENBERG SCHOENEN
    Kerkstraat 10
    5411CL Zeeland (N.B.)
    Nederland

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


De retourkosten vanv een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product liggen bij de afzender. Via PostNL zijn dit de meestvookomende kosten:

Brievenbuspakket: €3,95
Postpakket: €6,95

Als je jouw pakket bij een postpunt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Op het Retourformulier vind je een etiket dat je uit kunt knippen en op het retour pakket kunt plakken. Daarnaast is ons postadres gelijk aan ons bezoekadres. Je bent dan ook van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen in onze winkel:

ZONNENBERG SCHOENEN
Kerkstraat 10
5411CL Zeeland (N.B.)
Nederland

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je wel al aan ons doorgegeven dat je het artikel retour zou gaan sturen? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat dit op de juiste manier in ons systeem verwerkt wordt.

In alle andere gevallen hoef je niets te doen. Behalve je bestelling te betalen als je dat nog niet had gedaan.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Dat is heel erg simpel: we laten het je weten. Wij mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het pakket teruggestuurd hebt.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij doen ons uiterste best om alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Dit gebeurt uiterlijk binnen 5 tot 7 werkdagen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 tot 7 werkdagen het betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos zitten.

Heb je betaald met een cadeaubon of een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. Wij waarderen eerst de cadeaubon weer op en storten het restbedrag vervolgens op de rekening waarmee je betaald hebt.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Zie ook

> Garantie

Klantenservice pagina's

Garantie en Retouren

>Garantie
>Retouren

Veel gestelde vragen

>Veel gestelde vragen

Veiligheid en Privacy

>Privacy policy
>Disclaimer 
>Cookiebeleid
>Actievoorwaarden
>Algemene voorwaarden