Online schoenen winkel

Retourneren

Hoe kan ik artikelen ruilen?

Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Je kunt je bestelling (of een deel van je bestelling) binnen 14 dagen retourneren. 

De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd. Met bijgevoegd retourformulier. Voor eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een of andere wijze hebt gebruikt dan dat je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zitten. 

De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender. De kosten voor een standaard pakket bij PostNL vanuit Nederland zijn €6,95. 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zonnenberg Schoenen niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor ALTIJD om een verzendbewijs. Let op: bewaar deze totdat de refund van jouw retouritem(s) correct verwerkt is. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.

Nadat wij het pakket retour ontvangen hebben, ontvang je binnen 4-7 werkdagen het bedrag terug op je rekening.

Zie ook

> Garantie

Klantenservice pagina's

Garantie en Retouren

>Garantie
>Retouren

Veel gestelde vragen

>Veel gestelde vragen

Veiligheid en Privacy

>Privacy policy
>Disclaimer 
>Cookiebeleid
>Actievoorwaarden
>Algemene voorwaarden