Veilig betalen  -  Gratis bezorging vanaf €50,-  -  Gratis retourneren in NL vanaf €50,-  -  Snelle levering met PostNL

Online schoenen winkel

Garantie

Wettelijke garantie

Op de artikelen die u aankoopt hebt u garantie. Mocht uw bestelling niet in een goede staat verkeren als u de bestelling hebt ontvangen, willen wij zo snel mogelijk voor een goede oplossing zorgen. Dit doen wij, afhankelijk van uw bestelling, door vervanging of terugbetaling. Voor een groot deel van onze producten gelden bepaalde fabriekgaranties. 

Hier kunt u ook lezen wat mogelijk is als u een artikel hebt gekocht bij Zonnenberg en bij ontvangst niet in een goede staat verkeerd.

Het risico voor retourzendingen zijn voor de koper. Dit houdt in dat Zonnenberg niet aansprakelijk kan worden gesteld voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde bestellingen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat

Wanneer een artikel niet in perfecte staat is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, een retouraanvraag te starten door te mailen naar mail@zonnenbergschoenen.nl.

In deze mail vragen we u minstens het volgende te vermelden:

  • Klantnummer
  • Factuurnummer
  • Naam
  • Bank
  • Reden retourzending

Als u dit mailtje heeft verstuurd en ontvangt de instructies voor de verzending en het retouradres waar u het artikel, samen met de factuur (Dit mag ook een kopie van de originele Zonnenberg factuur zijn). De retour zending is op eigen kosten en risico. Zendingen die ongefrankeerd zijn verstuurd zullen worden geweigerd.

Artikel na enige tijd niet meer in bruikbare staat

Als een artikel stuk gaat of stuk blijkt te zijn buiten uw schuld, terwijl het artikel langer dan 14 dagen in uw bezit is, willen wij u zo snel mogelijk helpen. 

 

< Terug naar klantenservice